Повернення товару


        Ви можете на протязі 14 днів (не враховуючи дня покупки) повернути або обміняти придбане якісне неношене взуття, яке не підійшло Вам за розміром, фасоном, моделлю, кольором, повнотою або забарвленням, на аналогічну або іншу         модель.

 

        У разі повернення нового взуття на протязі 14 днів з дати придбання:

-    Взуття має бути чистим та сухим;

-    Взуття має бути упакованим у фірмову індивідуальну коробку. Не допускається нанесення власного маркування на взуття або коробку;

-    Взуття повинне мати всі комплектуючі. При відсутності зламаної або пошкодженої деталі взуття не приймається;

-    Необхідно надати заяву на повернення, документ, який підтверджує покупку (касовий або товарний чек) та ксерокопію паспорта. Заяву на повернення Ви можете скачати тут:

 

 

        У разі повернення взуття, що було у експлуатації, на протязі гарантійного строку:

-    Взуття має бути чистим та сухим;

-    Взуття має бути упакованим у фірмову індивідуальну коробку. Не допускається нанесення власного маркування на взуття або коробку;

-    Взуття повинне мати всі комплектуючі. При відсутності зламаної або пошкодженої деталі взуття, що експлуатувалось, не приймається;

-    Необхідно надати заяву на повернення, документ, який підтверджує покупку (касовий або товарний чек) та ксерокопію паспорта та ІПН. Заяву на повернення Ви можете скачати тут:

-    Взуття, що було у ремонті, не приймається для повернення.

 

        Гарантія на взуття не поширюється:

- При порушенні порядку експлуатації взуття, догляду, зберігання і при наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, здири, проколи);

- При деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин;

- На деталі, які вимагають дрібного ремонту: шнурки, устілка, фурнітура, застібки-блискавки, набійки (оскільки вони є змінними);

- Зміна кольору натуральної шкіри при потраплянні на неї води не вважається дефектом виробництва.

- Якщо ви вирішили придбати взуття з темною підкладкою (чорна, бордова, червона і т.д.), то будьте готові до того, що під дією вологи та поту підкладка може фарбуватись, що не вважається дефектом.


У разі, якщо під час гарантійного терміну необхідно визначити причини втрати якості товару, продавець (виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової заяви організувати проведення експертизи товару. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця).

Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування, то вимога споживача не задовольняється, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи. Споживач або продавець мають право оскаржувати висновки експертизи в судовому порядку

 

Посилку-повернення разом з вищезазначеними документами просимо відправити на адресу: 

м. Київ, відділення №333 (до 30 кг), вул. Академіка Туполева, 19

Ми повернемо кошти на протязі 10 днів з моменту отримання зворотної доставки при дотриманні всіх правил повернення на вказаний Вами поштовий відділ.